LAS VEGAS

26.03.2014 // kl.02:01 // Reise // Ingen kommentarer

Hei!! I helgen tok vforeldrene mine meg med til Las Vegas som en bursdagspresang. Vi innviterte også med Louisa til å være med oss, en tysk venninne. Vi bosse på Trump Tower i 63 etasje, hadde en stor og fin suite med utsikt over hele byen, fantastisk. Før vi reiste ville de ikke fortelle meg om noen av planene de hadde for helgen siden alt vi skulle gjøre var overraskelser for meg. Tok mange bilder i helgen, desverre er mestepartet tatt med iphone ettersom speilrefleksen som oftest ble lagt igjen på hotellrommet.

Fredag, første kveld - vi ankom hotellet i 4 tiden på ettermiddagen, deretter dro vi på shopping og til slutt dro vi ut å spiste.

Lørdag - fikk beskjed kvelden før at jeg måtte ver klar klokken 7 på morningen fordi de hadde en overraskelse til meg. Vi satt oss i bilen og jeg hadde ingen anelse hvor de skulle ta meg, da vi kjørte opp mot en liten flyplass begynte jeg å få en liten aning om hva vi skulle. Jeg tenkte vi skulle på en helikopter tur eller noe i den dur, men det var ikke helt det som var planen deres.. De hadde avtalt med en pilot at jeg skulle få ver med han og fly et småfly, jeg styrte flyet ca 90% av tiden!! Det var helt fantastisk. Jeg kommer til å skrive eget innlegg om det og legge ut bilder. Når jeg var ferdig å fly dro vi tilbake til hotellet og ltet oss med bassenget. På kvelden fikk vi beskjed av vforeldrene mine om å kle oss opp fint, hadde ingen aning om hva vi skulle denne gangen heller. Vi dro først ut å spise middag, deretter dro vi på
CIRCUS DE SOLEIL, helt sykt bra!!! Når vi kom tilbake på hotellrommet var hele suiten pyntet fint til bursdag og en lekker kake sto på bordet!!! Helt fantastisk dag med andre ord, vforeldrene mine vet virkelig hvordan å overraske.

Søndag - var en rolig dag, vi begynte dagen med room service breakfast, sykt digg!! Avslapping med bassenget sto på menyen etter frokost, deretter var det tid for å reise hjem.